In verband met de vakantieperiode worden bestellingen medio augustus verzonden.

Veelgestelde vragen

Retourneren / Annuleren

Waarom kan ik een op maat gemaakt product niet retourneren?

Op maat gemaakte producten, zoals onze Geboorteposters, bevatten gepersonaliseerde informatie (naam, geboortedatum en geboorteplaats). Hierdoor is de kans nihil dat deze producten aan iemand anders verkocht kunnen worden. Hierdoor vallen op maat gemaakte producten buiten het herroepingsrecht, wat betekent dat deze producten niet retour gestuurd kunnen worden.

Waarom moet ik een retourzending zelf betalen?

Wettelijk gezien is een consument zelf verantwoordelijk voor de retourkosten. We zouden heel graag een gratis retourservice willen hanteren, maar de kosten voor retourzendingen moeten wel gefinancierd worden. Dat zou betekenen dat de productprijs omhoog gaat. Dat vinden we niet eerlijk ten opzichte van alle mensen die hun product niet retour sturen (zij zouden dan namelijk onnodig meer moeten betalen). We houden liever de prijs van onze producten zo laag mogelijk. Daarom vragen we je om zelf de kosten van de retourzending te betalen, wel zo eerlijk.

Ik wil mijn product ruilen

Dat is, onder voorwaarden, mogelijk. Neem hiervoor contact op via hallo@delangekoe.nl. Het product (en eventueel de verpakking) dient in originele staat te verkeren en je dient zelf zorg te dragen voor de verzendkosten.

Ik wil mijn bestelling graag retourneren, kan dat?

Indien je, om wat voor reden dan ook, (een deel van) je bestelling wilt retourneren, dan heb je 14 dagen de tijd om dit door te geven. Dit kan door een e-mail te sturen naar retour@delangekoe.nl met daarin je naam, adresgegevens, bankrekeningnummer, bestelnummer en de artikelen die je terug wilt sturen. Vervolgens heb je nog eens 14 dagen de tijd voordat de artikelen bij ons binnen moeten zijn. De kosten voor het retoursturen zijn voor jezelf. Het aankoopbedrag wordt, mits de artikelen in goede staat door ons zijn ontvangen, uiterlijk 14 dagen na het ontvangen van de geretourneerde artikelen teruggestort. Heb je bij de oorspronkelijke bestelling verzendkosten betaald en stuur je alle bestelde artikelen retour, dan krijg je ook de verzendkosten teruggestort (let op: bestaat je bestelling uit meerdere artikelen en stuur je maar een deel van de bestelde artikelen retour, dan krijg je de verzendkosten niet teruggestort).

Ik wil mijn bestelling annuleren, kan dat?

Zolang we je bestelling nog niet hebben verwerkt en overgedragen aan de bezorgdienst kun je je bestelling nog annuleren. Neem daarvoor contact op via hallo@delangekoe.nl.

Bestellen

Zit de factuur ook bij de bestelling?

Nee, wij versturen de factuur per e-mail op het moment dat we de bestelling hebben verwerkt. Bij de bestelling doen we een pakbon. Op de pakbon staan geen bedragen genoteerd, zo kun je de bestelling ook als cadeau naar iemand sturen.

Waarom moet ik mijn telefoonnummer invoeren?

Mocht er onverhoopt iets gebeuren waardoor we je bestelling niet op kunnen sturen, dan nemen we graag contact met je op. Via de telefoon kunnen we meestal net iets makkelijker tot een oplossing komen dan via de mail.

Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling gehad

Het zou goed kunnen dat de bevestiging van je bestelling in je spamfolder terecht is gekomen. Heb je na 24 uur nog steeds geen bevestiging ontvangen, neem dan contact op via info@delangekoe.nl, dan controleren wij de status van de bestelling.

Betalen

Hoe kan ik betalen?

Bij ons betaal je gratis en gemakkelijk via verschillende methoden:

iDeal
Bankoverschrijving
PayPal

Verzenden

Hoe worden producten verstuurd?

Veel bestellingen versturen wij als brievenbuspost via PostNL. Brievenbuspost wordt van dinsdag tot en met zaterdag bezorgd.

Bestellingen die te groot zijn voor de brievenbus (zoals A3 posters over groter), worden met PostNL pakketpost of via DHL verstuurd. Deze pakketten worden van maandag tot en met zaterdag bezorgd.

Ik heb een verkeerd bezorgadres ingevuld

Heb je een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op: zolang je bestelling nog niet is overgedragen aan de bezorgdienst kunnen we het bezorgadres nog wijzigen.

Wat zijn de verzendkosten?

Alle op de website vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. Bij bestellingen onder de €50,- zijn de verzendkosten binnen Nederland:

Brievenbuspost: €0,83 – €3,32 (afhankelijk van het gewicht)

Brievenbuspakje: €3,95

Pakketpost: €6,95

Voor verzending naar België en Duitsland hanteren we een vast bedrag van €9,00. Voor verzendingen naar andere landen, neem contact met ons op.

Voor bestellingen boven de €50,- is verzending gratis.

Wat is de levertijd van mijn bestelde producten?

In principe proberen wij binnen 3 (werk)dagen te leveren. Als je een bestelling voor 16:30 uur plaatst, dan wordt deze over het algemeen nog diezelfde dag verzonden. Alleen bij posters kan het soms een dag langer duren: veel posters worden namelijk op maat gedrukt, waardoor er een dag extra nodig is.